Зручно для тих, хто в постійному русі
- Завжди під рукою.
- Швидка авторизація за допомогою біометрії.
- Достатній функціонал (усі необхідні щоденні операції).
- Можливість генерації кваліфікованого електронного підпису SmartID.
Можливості додатка «Приват24 для бізнесу»
Виписка
Виписка
У меню «Виписка» можна:
- формувати виписки за період;
- надсилати виписки через будь-який месенджер;
- контролювати операції за рахунками;
- формувати квитанції за платежами;
- повторювати платежі та ділитися реквізитами рахунку зі своїми партнерами.
У меню «Термінали» можна:
- переглядати інформацію за сумами транзакцій і відшкодувань (розгорнуту або зведену за період);
- фільтрувати виписку за POS-терміналами, магазинами або рахунками;
- формувати виписку у форматі XLS та ділитися нею в месенджерах;
- переглядати деталі транзакцій та оформлювати повернення коштів.
Платежі в нац. валюті та шаблони платежів
Платежі в нац. валюті та шаблони платежів
У меню «Платежі» можна:
- створювати платежі в гривні собі на картку/рахунок, за реквізитами контрагента (партнера) або платежі до бюджету;
- редагувати, копіювати, видаляти, підписувати, надсилати, додавати до шаблонів;
- переглядати та надсилати через будь-який месенджер.
У меню «Шаблони платежів»:
- створюйте, редагуйте, копіюйте, видаляйте шаблони;
- немає потреби щоразу вводити реквізити.
Валютно-обмінні операції
Валютно-обмінні операції
У меню «Валютні операції» можна:
- створювати заявки на купівлю, продаж або конвертацію валюти;
- переглядати курси валют (поточні, архів та динаміку);
- відстежувати стан розрахунків за ЗЕД-договорами, що перебувають на валютному контролі в банку.
Детальніше про валютні операції тут.
Рахунки й довідки
Рахунки й довідки
У меню «Рахунки» можна:
- відкрити рахунок (крім першого);
- закрити рахунок;
- перейменувати рахунок для зручного користування;
- переглянути та сформувати реквізити своїх рахунків у будь-якій валюті;
- поділитися реквізитами через месенджери.
У меню «Довідки» можна:
- сформувати довідку про відкриття або закриття рахунку, про обороти та залишки;
- завантажити готові довідки чи поділитися ними через будь-який месенджер.
Електронна звітність
Електронна звітність
У меню «Електронна звітність» можна:
- створювати та надсилати електронну звітність і податкові декларації до органів контролю;
- отримувати зворотні квитанції та завантажувати звіти.
Детальніше про електронну звітність тут.
Податки
Податки
У меню «Податки» можна:
- створювати запити до податкової щодо розрахунків із бюджетом;
- отримати інформацію з податкової про розрахунки з бюджетом у розрізі кожного податку;
- сплатити податок за попередньо заповненими реквізитами.
Детальніше про розрахунки з бюджетом тут.
Електронний документообіг (інвойсинг)
Електронний документообіг (інвойсинг)
У меню «Електронний документообіг» – «Документи» можна:
- створювати та редагувати рахунки-фактури;
- надсилати рахунки-фактури своїм партнерам для оплати за один клік;
- приймати рахунки-фактури;
- оплачувати рахунки-фактури за два кліки.
Детальніше про інвойсинг (виставлення рахунків-фактур) тут.
У меню «Електронний документообіг» – «Банк» можна підписати заяву про приєднання до Умов і Правил для користувачів еквайрингу.
Детальніше про еквайринг тут.
Досьє ділової репутації
Досьє ділової репутації
У меню «Досьє ділової репутації» можна:
- перевірити українські компанії та ФОП через Українське бюро кредитних історій;
- оцінити всі ризики співпраці з контрагентами.
Детальніше тут.
Зарплатні та інші виплати
Зарплатні та інші виплати
У меню «Зарплатні та інші виплати» можна:
- підписати та надіслати відомість на виплату;
- переглянути всі створені й надіслані раніше виплати через вебверсію;
- скасувати відомість на виплату, що була надіслана до банку;
- побачити причину, через яку виплату забракували та ін.
Детальніше про Зарплатний проєкт тут.
Бізнес-картки
Бізнес-картки
У меню «Бізнес-картки» можна:
- відкривати бізнес-картки («Ключ до рахунку», корпоративні та паливні картки);
- здійснювати з ними будь-які операції;
- стежити за їх станом;
- замовляти готівку тощо.
Детальніше про бізнес-картки тут.
Кредити й депозити
Кредити й депозити
У меню «Кредити» можна:
- переглядати доступні ліміти кредитування;
- подати заявку на кредит і відстежити статус її виконання;
- перевірити стан заборгованості за чинними кредитними угодами;
- вносити щомісячні платежі.
Детальніше про кредити на сайті банку в розділі «Бізнесу» – «Кредити».
У меню «Депозити» можна:
- відкривати і закривати депозити;
- поповнювати або знімати кошти частково;
- переглядати стан та історію депозитних угод.
Детальніше про депозити тут.
Підпис SmartID
Підпис SmartID
У меню «Підпис SmartID» можна:
- згенерувати SmartID;
- підключити біометричний підпис.
Інструкції сервісів мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»
Як увійти в «Приват24 для бізнесу»?
Як увійти в «Приват24 для бізнесу»?
Можливості ФОП у додатку Приват24
Бізнес та особисті справи в одному додатку
Бізнес та особисті справи в одному додатку
ФОП може здійснювати щоденні операції в Приват24 для фізичних осіб
Кваліфікований електронний підпис SmartID
Кваліфікований електронний підпис SmartID
Для підписання платежів клієнту потрібно використовувати SmartID фізичної особи
Виписка за бізнес-рахунками
Виписка за бізнес-рахунками
Переглянути свої рахунки та баланс за рахунками (поточний, депозитний рахунок)
Виписка за своїми рахунками ФОП і журнал платежів
Бізнес-платежі собі або партнеру
Бізнес-платежі собі або партнеру
Платіж собі на картку та на картки інших фізичних осіб
Платіж на рахунки інших юридичних осіб і підприємців
Сплата податків
Сплата податків
Для створення платежів на рахунки державних органів (бюджетні платежі)
Реквізити бізнес-рахунку
Реквізити бізнес-рахунку
Переглянути реквізити рахунку та поділитися реквізитами з контрагентами через різні месенджери
Доступ до рахунків уповноваженій особі
Доступ до рахунків уповноваженій особі
Делегувати частину своїх бізнес-питань довіреним особам, щоб вони могли в «Приват24 для бізнесу» створювати платежі, подавати заявки на валютно-обмінні операції, замовляти довідки та багато іншого.
Продаж валюти
Продаж валюти
Продавайте валюту у зручний час доби та переглядайте статус заявок у «Журналі операцій».
Завантажуйте додатки просто зараз
Поширені запитання
Як увійти в мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?
Що таке ярлики швидкого доступу в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?
Що робити у випадку, коли клієнт пробує оформити платіж і відображається тільки англійська мова та смайлики?
- Перевірте такі параметри:
- «Основні» – «Клавіатура» – «Клавіатури» – «Українська мова» (повинна бути зверху);
- «Налаштування» – «Вимір» – «Бажана мова» (повинна бути українська).
- Якщо всі рекомендації виконано – «Налаштування програми» – «Мова» – перевиберіть мову.
- Вийдіть із додатка (в налаштуваннях) і заново увійдіть.
- Перевстановіть додаток.
Що робити, якщо клієнт не може підписати платіж через помилку «Обрано ключ іншої компанії», маючи тільки одну компанію?
Яку мову підтримують інтерфейси «Приват24 для бізнесу»?
Українську й англійську.
Згідно із Законом України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» всі інтерфейси мають бути українською мовою (або англійською). З 12.10.2022 користувачів, що використовували російську мову, автоматично переведено на українську.
З яким КЕП можна працювати в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?
Чи може клієнт у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» переглянути список акаунтів, додати/видалити акаунт, змінити пароль для акаунту?
Де клієнт може надати свої пропозиції або залишити запитання щодо роботи мобільного додатка «Приват24 для бізнесу»?
Чи може клієнт переглянути відеоінструкцію щодо роботи в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?
Так, у бічному меню (три риски зліва) потрібно вибрати пункт «Відеоінструкції».